Urząd Gminy Pruszcz Gdański - wersja archiwalna
 

 
Strona główna
 

Urząd Gminy Pruszcz Gdański - wersja archiwalna

Menu podmiotowe





 
Urząd Gminy Pruszcz Gdański 
 
Co i jak w urzędzie 
 
Ewidencja Ludności


ZAMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ


Informację udostępniono: 23.10.2013 14:01
Ostatnia aktualizacja: 23.10.2013 14:01


 

Wymagane dokumenty

  • podanie z umotywowanym wyjaśnieniem, dlaczego wnioskodawca nie mógł zameldować się w drodze czynności materialno-technicznej,
  • wypełniony przez osobę ubiegającą się o zameldowanie formularz meldunkowy zgodnie z zamieszczonymi rubrykami,
  • do wglądu, jeśli osoba jest w posiadaniu, dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym zameldowanie ma nastąpić, 
  • zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego (w sytuacji ubiegania się o stałe zameldowanie).


Miejsce złożenia dokumentów
Komplet dokumentów należy złożyć w biurze podawczym Urzędu Gminy Pruszcz Gdański (parter)


Termin i sposób załatwienia sprawy

  • po złożeniu podania organ ewidencji ludności prowadzi postępowanie wyjaśniające ( bada legalność pobytu osoby w lokalu m.in. przesłuchuje strony oraz świadków, przeprowadza kontrolę meldunkową); postępowanie to kończy decyzja administracyjna o zameldowaniu lub o odmowie zameldowania osoby.
  • Termin załatwienia sprawy - wydania decyzji administracyjnej – nie później niż w ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 2 miesięcy; termin ten może zostać przedłużony, jednakże organ obowiązany jest takim przypadku zawiadomić stron o niezałatwieniu sprawy w terminie i wyznaczyć nowy termin jej załatwienia.


Sprawy prowadzi
podinsperktor ds. ewidencji ludności – Iwona Kaczmarek, pok. numer 23


Tryb odwoławczy

  • od decyzji wydanej przez organ ewidencji ludności stronom postępowania przysługuje prawo złożenia odwołania do właściwego wojewody, w terminie 14 dni od daty doręczenia tej decyzji,
  • odwołanie składa się za pośrednictwem organu ewidencji ludności, który wydał decyzję

Opłaty
Opłata w wysokości 10 zł. za wydanie na wniosek decyzji administracyjnej w I instancji.

 


Uwagi
Przy zameldowaniu należy przedstawić dokument stwierdzający tożsamość, wojskowy dokument osobisty. 

 

 

 











Wprowadził(a):
Sebastian Jasiak

Zatwierdził(a):
Sebastian Jasiak









Liczba odsłon: 305